1. Waar vind ik alle prodcuct details?  Als je een prodcut geselecteerd hebt om te bekijken zie je een kopje "product specificaties'

2. Kan ik ook een bestelling als kadootje naar een ander versturen? Dat is zeker mogelijk, het is altijd leuk om iemand anders te verrassen! Vul bij factuuradres je eigen adres in en het adres van de ontvanger bij verzendadres en/of tevens in het opmerkingsveld. Dan zorg ik ervoor dat de ontvanger zijn kadootje thuisbezorgd krijgt en het feestelijk versierd is. Wil je een persoonlijke boodschap aan je bestelling toevoegen? Je kan hiervoor een minikaartje of een ansichtkaart uitzoeken en bestellen bij je bestelling. Je kunt in het opmerkingsveld een boodschapje schijven die ik erbij zal doen. 

3. Hoe worden de producten verpakt? Als je alleen kaarten en/of minikaarten bestelt, worden deze verpakt en verzonden in een stevige envelop. Alle andere producten worden verzonden in een kartonnen brievenbusdoosje of verzenddoos.

4. Ontwerp je de producten zelf? Jazeker, ik ontwerp al mijn prints die op de producten staan zelf. Ik laat de producten daarna door een kwaliteitsdrukker afdrukken. 

5. Hoe worden de verzendkosten berekend? Aan de hand van de tarieven van PostNL

6. Wat is de levertijd van mijn bestelling?  We streven ernaar je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden, vaak verzenden we je bestelling gewoon de volgende werkdag, bij drukkere perioden kan dit uitlopen tot max 3 werkdagen. 

7.  Ik heb een klacht, wat moet ik doen? Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@safiyacards.nl

8. Ik heb mijn bestelling al geplaatst en betaald maar wil toch annuleren, kan dat? Ja dat kan. We storten je aankoopbedrag (minus de transactie & administratie kosten) binnen 14 dagen retour op je rekening. Om te voorkomen dat het al gepost is kan je het beste zo spoedig mogelijk een WhatsApp sturen. 

 

 

 

© 2019 - 2024 Safiya Cards | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel